Alla rätt!

F-skatt     Trafiktillstånd      Kollektivt anslutna     Försäkringar      nöjda kunder      Kunskap      Erfarenhet     rutavdrag

 

flyttstädning

VAR STOLT ÖVER FLYTTSTÄDNINGEN!

Vad är egentligen en flyttstädning och hur skiljer den sig från en storstädning av egna hemmet?

Svar: Det är inte mycket som skiljer, men...

Den stora skillnaden är att du köper städningen åt en annan som får resultatet. Du slipper ansvaret samt att flyttstäda själv. En flyttstädning har SPECIFIKA KRAV PÅ SIG, men när du köper den av oss, så köper du dig fri från att i efterhand hantera kommande krav och klagomål. Vår nöjd-kund-garanti är i dessa fall ändrad till att gälla från inflytt, 72 timmar framåt samt att den inflyttade parten bedömer och för dialogen med oss. Skulle vi missat något, så kan den som tog över bostaden alltså vända sig till oss, så åtgärdar vi. Du ska alltså inte / behöver inte, avsyna resultatet och fundera över om det motsvarar kraven, eller vilka kraven är. Vi tar ansvaret och ser till att den inflyttade blir nöjd. Det enda du behöver göra är att informera nästa som flyttar in att du köpt tjänsten av oss och att om de har några synpunkter, så ska de vända sig direkt till oss ASAP, så fixar vi, förutom eventuella undantag*. Enklast och bäst hör de nya av sig via mejl till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.


FLYTTSTÄDNINGENS GARANTI

  • Vi har kvalitetsgaranti, som innebär att vi åtgärdar och tar ansvar för att allt slutligen utförts oklanderligt - du slipper. Den inflyttade får garantin via ditt köp, villkoret vi ställer är att att de måste reklamera inom 72 timmar från utförd städning. Om så sker kommer vi och åtgärdar det som eventuellt brister.

FLYTTSTÄDNINGSKOSTNAD

  • Vi ger er alltid ett fast pris på flyttstädningen, så ni vet vad det kommer kosta inklusive eventuella tillägg*. Avbokning av flyttstädning får senast ske fem arbetsdagar före service.
  • Då vi offererar utan besök, bygger offerten på antagandet att ni har ett normalt nedsmutsat hem. Om det visar sig vara kraftigare nedsmutsat, så kommer vi kontakta er om att vi istället måste debitera för sanering/mer arbetstid.

* beställarens del i flyttstädningen blir endast att ni ser till att hemmet är tomt samt att kyl och frys är urplockade och avstängda. Rutstäd tillhandahåller allt material och utrustning som behövs för att utföra flyttstädningen. Befintliga skador som finna, måste rapporteras till oss innan flyttstädningen börjar, exempelvis fönsterrutor som ej går att öppna, är repiga, kylfrfys som ej går att dra fram, badkarsfront som rostat fast, m.m... fönsterputs ingår alltid i vår flyttstädning, men dock ej inglasade altaner och fönster på högre höjd än 220 cm, dessa beställes extra. Detta gäller även flyttstädning av biytor så som balkong, utsida av fönsterbleck, förråd, tvättstuga och garage - dessa moment beställer du separat.

Klicka och läs om alla moment och detaljer som ingår >>>

Följ oss på Facebook

OBS! - Vi är experter på flyttstädning.

Den smarte kollar med oss först, när det är dags för flyttstädning.

Nöjd-kund-garanti

Vi erbjuder alla våra kunder nöjd-kund-garanti. 100 % nöjd inom 48timmar

Vi är inte nöjda förrän du är det!

Läs mer om vår garanti och våra försäkringar >>>

Vi har kollektivavtal

Samarbetspartners

 

 

 

 

 

 

Handla i vår E-shop

Behöver du städmaterial? Köp i vår e-shop!

E-shop >>>

Rot- & rutavdrag kräver viss koll

Dessa avdrag är jättebra, men det är inte pengar "man bara får"...

Läs mer >>>

Vanliga kundfrågor och svar

Här hittar ni svaren på de mest vanliga frågorna

Läs mer>>>

 

 

Köp Presentkort

Sök jobb hos oss!