Alla rätt!

F-skatt     Trafiktillstånd      Kollektivt anslutna     Försäkringar      nöjda kunder      Kunskap      Erfarenhet     rutavdrag

Beställaren är alltid ansvarig för samtliga enligt beställningen uppkomna kostnader.

Fakturan skickas efter utfört uppdrag till beställaren och ska betalas inom 20 dagar. Efter förfallodatum sker sedvanlig inkassohantering av PS-inkasso. Vid vanlig postgång skickas fakturan till dennes mantalsskrivningsadress i övrigt använder vi KIVRA i först hand och mejl i andra hand. Om beställaren pekar ut annan fakturamottagare så debiterar vi hen, men beställaren kvarstår dock alltid som ansvarig för samtliga enligt beställningen uppkomna kostnader, till dess full betalning erlagts

Skattereduktionen - rut & rot

Om ni planerat att betala delar av kostnaden med RUT eller ROT, så kan ni utläsa det som skattereduktion i slutsummeringen på fakturan. Ni betalar i första steg slutsumman på fakturan. Vi söker därefter resterande från Skatteverket.  Observera dock att du som beställare & fakturamottagare är ändå sist och slutligen skyldig att se till att hela kostnaden regleras, så om Skatteverket nekar avdraget, så kommer ni få ett restkrav på den delen som Skatteverket ej betalar ut.

Fakturan skickas via vår externa kundreskontraservice, PS Inkasso & Juridik.

Dit skall betalning ske. Invändningar mot fakturan skall göras inom 8 dagar från fakturadatum. Efter förfallodatum debiteras dröjsmålsränta enligt räntelagen samt lagstadgad påminnelse- och inkassoavgift. Vid frågor angående faktura, vänligen kontakta ossDen här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller Tel:0176-290010. Vid frågor angående betalning, OCR, bankgiro, med mera, Tel:0176-290011. Företag faktureras den 30:e varje månad. Det vi fakturerar den 20:e är alla händelser som skett från den 20:e föregående månad till den 19:e innestående månad. Påminnelser kommer till samma adress som fakturan. Ett tips är att man kollar upp sin skräppost då den lätt kan hamna där.

Övrigt

  • Vi debiterar per utövat tjänstetillfälle.
  • Vi fakturerar en gång i månaden och då kommer de ännu ej debiterade  tjänstetillfällen med. Om du t.ex har städning varannan vecka så kommer det ibland vara 3 daterade tjänstetillfällen på en faktura.

 

Följ oss på Facebook

OBS! - Vi är experter på flyttstädning.

Den smarte kollar med oss först, när det är dags för flyttstädning.

Nöjd-kund-garanti

Vi erbjuder alla våra kunder nöjd-kund-garanti. 100 % nöjd inom 48timmar

Vi är inte nöjda förrän du är det!

Läs mer om vår garanti och våra försäkringar >>>

Vi har kollektivavtal

Samarbetspartners

 

 

 

 

 

 

Handla i vår E-shop

Behöver du städmaterial? Köp i vår e-shop!

E-shop >>>

Rot- & rutavdrag kräver viss koll

Dessa avdrag är jättebra, men det är inte pengar "man bara får"...

Läs mer >>>

Vanliga kundfrågor och svar

Här hittar ni svaren på de mest vanliga frågorna

Läs mer>>>